14.1.10

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ... ΧΑΤΖΗNIKOY!!!

"Εγώ, εγώ, εγώ", μας τάραξε στο "εγώ" ο... Τραμπούκος  του Alter και τενίστας της Εκάλης. Δείτε τον με τι ύφος κοιτάει τον καημένο τον Μητσοτάκη... έτοιμος να τον κατασπαράξει είναι. Ξεπερασμένος και κουραστικός, με δημοσιογραφικό λόγο και ερωτήσεις της δεκαετίας του '60, στήριξε την κυβέρνηση Παπανδρέου την οποία... ενίσχυσε με τον... Χατζηδήμο(!) που ήταν ο Παπαδήμος, όπως τον διόρθωσε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης που κόντεψε να... πεθάνει από τα γέλια από αυτά που άκουγε από τον πανελίστα.Λίγο ακόμα και θα μίλαγε για κυβέρνηση Νικολάκη. Μπέρδευε τα λόγια του ο Χατζηνικολάου. Το ένα μάτι πήγαινε δεξιά και το άλλο αριστερά! Έχει γεράσει τόσα χρόνια στις ειδήσεις και όσο βγαίνει στον φακό δεν του κάνει καλό. Να δούμε πότε θα καταλάβει ότι με το στυλ του κουράζει και εκνευρίζει. Αντίθετα ο Ψηλός φαινόταν μπροστά του παλικάρι. Και από λόγο άφταστος. Απλά τέλειος. Έκανε τον Νικολάκη να μην ξέρει από που του έρχονται. Μόνο φάπες δεν του έριξε... και τον ανάγκασε να κλείσει άρον άρον τη συνέντευξη... λόγω χρόνου τάχα μου... Ο ίδιος Χατζηνικολάου εδώ και 20 χρόνια... μόλις τα βρίσκει σκούρα γίνετε καπνός, δηλαδή...
FIMOTRO

Δεν υπάρχουν σχόλια: