16.1.10

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ... Σ' ΕΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ

Πριν λίγες μέρες γράψαμε ότι ο Μουτεβελής που διορίστηκε στον ΟΚΧΕ είναι λίγο τεμπελάκος, δεν έχει δει εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ όπου δουλεύει, ούτε από φωτογραφία και ότι ο τύπος συνέχεια την αράζει στο κυλικείο τις ΕΡΓΟΣΕ και το παίζει συνδικαλιστής στους εργαζόμενους. Τότε είχαμε υποσχεθεί ότι θα επανέλθουμε...
Σήμερα επανερχόμαστε με μια επιστολή του ίδιου του Μουτεβελή που μας ξεβρακώνει, μας αποκαλεί ψεύτες... και λέμε και ευχαριστώ. Επειδή είμαι γνωστός θρασύδειλος και χέστης ζητώ δημόσια συγγνώμη από τον αξιότιμο κύριο Μουτεβελή που έχει χύσει τόνους ιδρώτα στη ΕΡΓΟΣΕ, σπρώχνοντας τραίνα μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Ελπίζουμε να μη μας μηνύσει και τρέχουμε πάλι να αλλάξουμε blog, και για να τον γλύψουμε βάζουμε και την επιστολή του και τον ευχαριστούμε για άλλη μια φορά που μας ξεβρακώνει:


Γράφει ο Γιώργος Μουτεβελής

Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός

Με ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορήθηκα τα ψευδή, ανυπόστατα και συκοφαντικά που ο ανώνυμο χυδαιογράφος Παπαγιάννης εξαπέλυσε σε βάρος μου από το βήμα διαδικτυακού ιστοτόπου (blog). Οι «γνωστοί-άγνωστοι» συκοφάντες μου, κρυπτόμενοι πίσω από την ΠΑπαγιάννεια ανωνυμία τους, επιχείρησαν να πλήξουν την επαγγελματική και πολιτική μου διαδρομή, μέσα από ένα ρυπαρό και δυσώδες παραλήρημα ψευδολογίας, ακολουθώντας προφανέστατα την προσφιλή σ’ αυτούς ρήση ότι «όσο πιο μεγάλο είναι ένα ψέμα τόσο πιο πιστευτό γίνεται». Στους καταγέλαστους αυτούς...
υβριστές μου αντιτάσσω την πολυετή αγωνιστική πολιτική διαδρομή μου για την οποία ήμουν, είμαι και θα είμαι υπερήφανος. Επίσης, στην λάσπη και στο ψέμα τους αντιπαραθέτω την ανεπίληπτη και καταξιωμένη επαγγελματική και συνδικαλιστική διαδρομή μου στον χώρο των Μηχανικών, καθώς και τους διαρκείς αγώνες μου για τα δίκαια συνδικαλιστικά αιτήματα του κλάδου, αγώνες που επανειλημμένως έχουν αναγνωρισθεί έμπρακτα από τους συναδέλφους μου, με πιο πρόσφατες την ανάδειξή μου στην θέση του Προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., καθώς και την ανάδειξη μου στην θέση του Ειδικού Γραμματέα του Πανελλήνιου Συλλόγου Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών. Σε όλους αυτούς τους ψευδολόγους και συκοφάντες μου, θα συνεχίσω να απαντώ καθημερινά με το έργο και τους αγώνες μου για ένα καλύτερο αύριο για την πατρίδα και τους εργαζομένους.
Επίσης, διαψεύδω κατηγορηματικά την δήθεν ύπαρξη της όποιας συγγένειας με τον Υπουργό Εσωτερικών Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κύριο Γιάννη Ραγκούση.
Τέλος, τους προειδοποιώ ότι, οι αήθεις και παράνομες αυτές πρακτικές, θα βρουν αντιμέτωπο εκτός από εμένα, και την Ελληνική Δικαιοσύνη στην οποία άμεσα θα προσφύγω για την προάσπιση της τιμής, της υπόληψης και της αξιοπρέπειάς μου.

Εμείς ευχαριστούμε και πάλι που μας ξεβράκωσε, ο αξιότιμος και εργατικότατος κ. Μουτεβελής και ελπίζουμε να μην μας τρέχει
Αναλυτικά ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: