3.2.10

ΠΕΡΙ ΕΡΤ ΚΑΙ "ΒΑΘΕΩΣ" ΠΑΣΟΚ

Γράφει ο Μάκης GoebbelsΤσολιάς

Λοιπόν, επειδή διάφορα γράφονται σε blogs, για εμένα προσωπικά και την ΕΡΤ, ας ξεκαθαρίσω τα πράγματα, για να εξηγούμεθα και να μη παρεξηγούμεθα.
1.- Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου που ανταποκρίθηκαν στα παρακάλια μου και έγραψαν πόσο αδικήθηκα που δεν έγινα Πρόεδρος στην ΕΡΤ
2.- Όταν προκηρύχθηκε, στο διαδίκτυο, στα πλαίσια της στα πλαίσια της δημιουργίας άλλοθι για την αξιοκρατία των επιλογών της Κυβέρνησης,
η θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ Α.Ε., κατέθεσα και εγώ ιντερνετικά την υποψηφιότητά μου. Θεωρώ ότι έχω, όπως και άλλοι βεβαίως, τα απαιτούμενα προσόντα και την διάθεση, να βάλω το δάκτυλο στο μέλι της ΕΡΤ και να πω και εγώ "Εις υγεία των κορόϊδων".
3.- Μεταξύ των υποψηφίων, ο αρμόδιος υπουργός επέλεξε κάποιον που δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του ενώ απέρριψε τον τον διοικητικά και οργανωτικά ικανότερο και τον επαρκέστερο στο μάνατζμεντ των τεχνολογικών εξελίξεων για τα ΜΜΕ.... δηλ. εμένα, τον Μάκη GoebbelsΤσολιά. Οι επιλογές του υπουργού δεν ικανοποιούν την δική μου- και άλλων- διάθεση να βάλουμε πόδι στην ΕΡΤ αλλά τουλάχιστον μας ικανοποιεί που ένα δικό μας παιδί όπως ο Στέλιος θα φάει καλά. Φυσικά τέτοιες επιλογές κρίνονται εκ του αποτελέσματος, σε αντίθεση από την δική μου που θα ήταν a priori επιτυχέστατη.
4.- Ανήκω στο λεγόμενο "βαθύ" ΠΑΣΟΚ, δηλαδή σε εκείνα τα στελέχη του κυβερνώντος κόμματος, που λειτούργησαν πολιτικά στις τάξεις του από παλιά και στήριξαν επιλογές των Κυβερνήσεών του με κλειστά τα μάτια... ξέρετε Άκης, Μήτσος, Μένιος και το κακό συναπάντημα. Επειδή και στο "βαθύ" και στο "ρηχό" ΠΑΣΟΚ υπάρχουν μόνο στελέχη ανάξια και ανέντιμα δεν με ενδιαφέρει η διάθεση όσων ασχολούνται απαξιωτικά ή όχι με τα "βαθέα" και τα "ρηχά". Αλλά μου αρκεί η ικανοποίηση, ότι ουδείς σοβαρός άνθρωπος έχει ασχοληθεί μέχρι σήμερα μαζί μου...
5.- Και ένα τελευταίο γλύψιμο παρακαταθήκη για την επόμενη επιλογή Προέδρου στην ΕΡΤ: Ακόμη με ικανοποιεί η απόφαση του σημερινού Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου, των στενών συνεργατών του και των κομματικών οργάνων, να με επιλέξουν, ως υποψήφιο βουλευτή του κόμματος στην Α΄Περιφέρεια Αθηνών, τόσο στις δύσκολες εκλογές του 2007 όσο και στις θριαμβευτικές για το κόμμα εκλογές του 2009. Και μου εμποιεί σεβασμό, ευγνωμοσύνη και ευθύνη η επιλογή των Αθηναίων πολιτών να με μαυρίσουν και στις δύο εκλογές μιας και το ένστικτο ακόμα και των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είναι αλάνθαστο. Παρόλη την πίκρα μου θα εξακολουθήσω να τα δίνω όλα και να γλύφω το ΠΑΣΟΚ από την εργασία μου στο Extra3 δίπλα στα ιερά τέρατα της δημοσιογραφίας, Παπαγιάννη και Σπίνο, με τα οποία άλλωστε αποτελούμε το Τρίο Στούτζες της ελληνικής ενημερωτικής τηλεόρασης.
Αυτά για να είμαστε όλοι εξηγημένοι..!

Αναλυτικά ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: